Erbjuden jobb!

´Hallå!

Jag har ganska bråttom iväg nu innan jag får besök här :) Ville bara komma in och berätta lite snabbt om min dag. Skolan gick bra, var grymt trött (somnade nästan i mörkret där satt och tittade på "To catch a thief") men det var värt för hela dagen. Föreläsningen var så intressant som jag förväntade mig, Louise är så bra på att föreläsa.

Efteråt åkte jag mot Östermalm och mötte upp A för en fika innan vi skildes åt. Under tiden som vi satt där ringde telefonen och jag har blivit erbjuden jobb!
Det är ett tillfälligt jobb under åtta dagar (inför Julafton) men jag ser verkligen fram emot det för jag tror att det kommer bli riktigt kul.

Jag har sån tur ibland, skickade in mitt CV till två ställen häromdagen och fick napp nästan direkt :) Imorgon är jag ledig men har lite små ärenden och fixa under eftermiddagen, fast det är några timmar kvar dit så ikväll tar vi det lugnt här hemma tillsammans med snacks och tv/spel.

Vi hörs imorgon. ♥

    Undrar om de låter mig jobba i några av dessa skor? Det är ju ändå ett "sitt-jobb" :)



Kommentarer
Sandra

Glöm inte mina "sena julklappar" i januari :)

2010-12-08 @ 14:31:02
URL: http://skandiia.blogspot.com
The owner

HAHA! "Absolut"

2010-12-08 @ 15:15:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0