Besökande 55.

Jag är tillbaka från introduktionen på jobbet. Allting gick bra, vi fick information om arbetet, en rundtur, signerade under för tystnadsplikt och julfikade.
"Vi börjar inte jobba idag, det kan vi ta imorgon när ni kommer", sa våran arbetsledare och redan då kände jag att jag kommer trivas där :)

Jag älskar jobbet ännu mer när jag hörde om att en bestämd t-shirt var den enda klädregeln. Jag tänker absolut inte dra någon modevisning för medarbetarna därinne men det är mycket skönare och ha på sig sina egna kläder istället för stora/sträva arbetskläder :).

Nu måste jag ta itu med lite skoluppgifter innan jag beger mig utåt igen för att ses med några vänner. Vi hörs lite senare!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0