Another fashionday.

                                        
                                                   

Jag är så död.
Skolböckerna tar mitt enda liv jag har ifrån mig och just nu känner jag mig mer stressad än någonsin. Det är så mycket som ska göras, gå igenom, fixas, justeras men tiden räcker inte till. Inte nog med det så är det NYÅRSAFTON IMORGON och då har man hundra-och-en saker till att fixa med.

Ni får ursäkta mig ifall jag upprepar samma saker i flera inlägg, under såna här stressiga omständigheter vet jag ibland inte vad jag säger/inte säger. 

Imorgon firar jag in det nya året med nära och kära i Stockholm på en privatfest för några x antal inbjudna. Jag ska berätta lite mer om det senare, ni fattar nog vad som väntar mig på NU!

Om tiden räcker till åker jag och träffar vännerna senare ikväll för lite julfirande och julklappsbyte och berättar också då vad jag gav och vad jag fick tillbaka.
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0