Vilja bli!

Jag har gått och kärat ner mig i den nya soloartisten Oskar Linnros. Killen som tillsammans med Daniel Adams-Ray skapade duon Snook och som släppte minnesvärda låtar från 2004 har nu gått och blivit soloartister.

Jag minns att jag brukade lyssna på Snook och gillade deras musik väldigt mycket men visste inte att de hade gått skilda vägar tills jag såg att Oskar Linnros var förband till Salem Al Fakir som jag var och såg den 9/5 2010.


                                                Oskar Linnros @ Berns 9/5-10
                   
                  

                      

Wow, säger jag bara! Hans nya album (Vilja bli) ar inte bara riktigt bra, han har gått och blivit snygg också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0