21.16

Hej kara lasare!
Vi kom hem tidigare idag fran Frankston. Vi bytte ut barbequekvallen darborta till att grilla pa varan bakgard under det harliga soliga vadret istallet. Det ar sondag och det kandes enklare att gora sa.
Min styvmorfar ar en mastare vid grillen sa han fick sina skills for oss idag ocksa. Han ar namligen den som brukar ta hand om den delen nar det galler.  

Alla i slakten blev kvar har ett tag och njot utav en trevlig sista sondag tillsammans. Dessa "hejda-kramar" har borjat for oss nu och inte tycker jag om det. Nar ska jag fa se dessa igen?

Alla har varit ratt sega idag av olika anledningar sa vi har bara tagit det lugnt under kvallen med andra vanner som har titta forbi har tidigare. Nu sitter vi ute vid brasan och pratar om var tid tillsammans.
Jag har verkligen varit med om massor nar jag tanker tillbaka, kommer knappt ihag vissa saker som vi pratar om.

Imorgon "jobbar" vi igen men bara for tva dagar for sedan ar vi lediga. Efter det kommer styvmormor att ta over varat arbete med lillebror. Det blir en tidig kvall idag sa det ar bast jag gar ut till de andra nu innan jag maste sova!

Godnatt, hors imorgon.

                                   
                                   
                                   
                     




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0