Work hard and you're get reward.

                             
                            
                                                          MIN SNYGGA OUTFIT HAROMDAGEN
Jacka /
Monki, Klanning /Cotton On, Lackleggins /H&M, Tights /Made by me, Kangor /Rubi shoes.


Efter idag har vi "jobbat" klart for denna vecka sa imorgon belonar vi oss sjalva med shopping pa alla mojliga stallen. Jag passar pa att hanga pa stan sa mycket som mojligt nu eftersom vi aker hem nasta vecka.
Det later konstigt och skriva det; jag kommer till Sverige nasta vecka.

Det kanns som jag bor har nu eftersom vi har varit har ratt lange och nu ska jag helt plotsligt inte sova har om natterna langre utan i min egna sang hemma.

Sommaren ar dessutom over, gud vad fort tiden gar, tycker inte ni ocksa det?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0