13:31

Vare sig du gillar det eller inte men det går inte att undgå ett par kilklackar i höst. De finns överallt, inne i butiker eller på nätet. Kilklackar är den nya trenden som är här för att stanna ett tag.
Jag minns lite svagt att jag bloggade om de för några månader sedan och skrev att jag inte tyckte om de men efter att ha sett flera olika varianter av kilklackskor så är de inte så fula som jag tidigare tyckte.

Här är några riktigt snygga klackar från Scorett som säkerligen som sitta på många fötter i höst:

                                                         Tiamo / 699:-

 
                                                         Scorett / 1299:-

                                                           Tiamo / 799:-
   




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0