13.22

Godmorgon!

Igår sov Sandra över hos mig och imorse när jag vaknade var hon borta! Jag blev så ledsen över att hon inte väckte mig innan hon gick och lät mig sova vidare. Nu sitter hon på ett tåg til Karlstad och jag vet inte när jag får se den tjejen igen.

Igår när vi kom hem till henne satt hennes föräldrar och tittade på Fångarna på Fortet. Jag blev alldeles till mig och gjorde de sällskap. Fångarna på fortet som var mitt allra bästa fredagsprogram när jag var liten. Man längtade ju verkligen till varje fredag, till Agneta och Gunde och deltagarna.

Jag minns hur jag drömde om att få vara med i det någon dag och hoppas fortfarande att det kommer en dag då jag ska in i en cell där! Nu har jag ett program att se fram emot på tvn hädanefter :)

Idag har jag hur många samtal helst att ringa inför skolstarten så det är nog bäst jag fortsätter med det så jag kan gå ut och möta S över en fika senare.

Ha en bra dag! 

   




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0