Step up 3D!

Idag ar det premiar for den nya dansfilmen alla formodligen kommer prata om ett tag. Step up 3D heter den och jag langtar tills jag kommer till Sverige (hinner inte se den har) och fa se den.

Nar jag tittar pa dansfilmer och ser alla duktiga dansare som har natt sina mal med att komma dit de vill, angrar jag att jag slutade dansa.
Min drom inom det var att bli en kand danslarare eller bakgrundsdansare till kanda artister. Hade jag bara fortsatt, hade jag kanske varit det nu.

Jag skulle latt kunna ga tillbaka till dansen och fortsatta med det men samtidigt tanker jag pa forsorjningen inom det. Det kravs mycket arbete och slit for att kunna leva pa det som ett jobb och det tar lang tid tills man kommer dit.
Darfor kommer jag ga tillbaka till skolan i host for att det kanns mer sakrare.


                       






Kommentarer
Anonym

den kommer inte till svergie

2010-08-21 @ 10:02:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0