Skolstart!

Skolstarten gick av för de flesta igår och idag är det exakt en vecka kvar tills jag börjar på Högskolan. Det ska bli riktigt kul och få sätta sig bakom skolbänken igen och få lära sig nya saker, i mitt fall om Mode.

Första dagen är bara en introduktionsföreläsning på två timmar men jag gick in och tittade på mitt kommande schema till första kursen och upptäckte att första föreläsningen börjar redan under andra skoldagen med Dräkthistoria (Medeltid och 1500-tal).

Wow, vilket år jag kommer vara med om känner jag. Det finns så mycket jag vet om dagens mode men vet inte alls mycket om hur allting egentligen började. Jag hoppas det blir så kul som det verkar kunna bli.


                                           Här är schemat för mina tio första skoldagar





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0