Shop til you drop.

Det blev en sen kvall igar, alltfor sent sa jag inte orkade komma in och blogga for er. Jag och Sam var igang redan vid lunchtid med att aka ner till stan i hopp om att forsoka hitta nagot att handla hem. Det borjade sporegna vid ett tillfalle, inga paraplyer hade vi med oss heller men akte inte hem for det.

Nar vi kom hem runt 18-tiden akte vi alla hem till Richard dar han skulle bjuda oss pa middag. Maten var verkligen jattegod, speciellt efter en heldag pa stan. Det blev vegetarisk pastagryta, super!

Nu har vi bara en vecka kvar har tills vi kommer till Sverige. En vecka ar ingenting ju! Inte nar jag har varit har i atta styckna redan.

Jag ska forsatta ata frukost nu, passade pa att sova ut idag sa vaknade for en timme sedan.

Vi hors lite senare!

Detta fick folja med mig hem igar:

                                Ringarna kommer fran Sportsgirl och Just / 5 resp. 12.95 dollar.
                               
                                      
                                                       Basic loose jumper /Supre 35 dollar
                                         
                           
                                        Oversized tshirt with dipping hemline /Supre 30 dollar
                          
                           





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0