Savers

Jag ma vara en javel pa och shoppa och gissa vad - jag gjorde det idag igen. Jag tittade in secondhandbutiken nyss som ligger nagra meter nere pa Sidney road. Jag gillar secondhandbutiker, har dock aldrig kopt nagot fran de men har sett massor med manniskor i mina unga dar hur de hittar bra och kloka kop dar sa jag gav mig ett eget forsok idag.

Det finns olika sorters secondhandbutiker, de rena dar klader luktar normalt och de skumma dar det stinker om allt. Den som jag var i ligger nagonstans mitt emellan.

Det var nagonting med kladerna dar som inte fangade min uppmarksamhet. Inte lika mycket som de gor i "vanliga" butiker. Jag gav tre plagg varsin chans men sade sedan ifran. Nej, inte kan jag vall kopa de har?

Slutligen kom jag ut med ett kop - en vaska. Riktigt snygg och stilren en.

                          
                          
                                           
                                                                            9.99 dollar / Savers.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0