Overvikt.

Pappa kopte hem en ny vag idag som vi ska ha for att testvaga vara bagage infor torsdag. Jag satte genast igang med att packa ner allt och for att se ifall jag lag under 25 kilo eftersom jag vet att jag kommer fa panik om jag provar dagen innan.

Det tog sin lilla tid ska jag saga er. Hade jag verkligen sa mycket med och har jag verkligen kopt sahar mycket? Jag satt och skrattade for mig sjalv nar jag markte hur mycket jag verkligen skulle forsoka fa i vaskan.
Detta kommer jag aldrig fa med mig!

Till slut stangde jag den nar det inte gick att fa i mer och vagen visade sedan 19.5 kilo. Det ar bra, jag ar inte overvikt - an.
Min vaska vager 19.5 kilo men da har jag inte stoppat ner fyra par skor, tva jackor, tva tjocktrojor, teknikprylarna och smutstvatten som jag tror att jag ska fa plats i mitt 5 kilos handbagage.

HAHAHAHAHAHAH detta kan bara sluta at ett hall. Overvikt.



Kommentarer
elin

Posta hem det i en flyttkartong de gjorde jag mycket billigare en att betala övervikt eller xtra bagage tro mig;)

2010-08-10 @ 16:36:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0