@ Nybron

Hej allesammans!

Kom precis hem från en natt ute på klubben med mitt kära tjejgäng. Jag har varit deprimerad hela dagen, inte ätit en endaste måltid och för att försöka må bättre (och faktiskt inse att jag ar tillbaka igen) drog vi en utgång för att ha alla samlade och dansa till bra musik.

Det kändes lite bättre när jag mötte alla igen, hade saknat de så mycket och genast började vi dra igenom allas sommar i stora drag.
Det var fullt med folk ute, nästan så att byggnaden sprack. Jag har lyckats ta med mig solen hem från Australien, det var stekhett här idag och det blev värre inne på klubben eftersom det inte fanns någon luft där.

Nu sitter jag här hemma med min jetlag. Jag var supertrött innan jag åkte hem men nu är sängen inte ett alternativ längre. Natten är ung och kanske drar jag en nattpromenad senare.

Tack tjejer för en underbar kväll. Vi hörs imorgon. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0