NOT GOOD AT ALL.

Idag ar vantar ingen rolig dag. Idag ar det varan sista dag har i Australien och det innebar packning, inhandling av det sista och middag klockan 18.00 ikvall med allihoppa for att saga adjo.
Tararna ar nastan pa vag att komma nu, hur ska det da bli imorgon nar jag och Sam kramar pappa hejda?

Jag vill inte hem, har det sa otroligt bra harborta. Man brukar saga: Borta bra men hemma bast men jag har inte riktigt kommit till den punkten da jag kanner att jag vill hem for att vara hemma i Sverige istallet for annu en manad harnere.
Nej det vill jag inte.

Jag skulle kunna sitta har i timmar och skriva att jag inte vill hem fast jag vet att det inte hjalper nagot. Det kommer fortfarande sta ett flyg och vanta pa oss imorgon som vi maste ta.
Angaende hemresan imorgon kommer formodligen jetlagen att ta form igen och stanna i nagra dagar. Det blir nog annu varre denna gangen eftersom vi kommer fran "framtiden" och reser tillbaka i tiden.

Haha, sa ar det nagot ni undrar over hur erat liv ser ut atta timmar framat, fraga mig. Jag vet! :)

Nu ska jag ga och ata frukost och borja fixa lite saker infor kvallen.
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0