Never ending story

Filmen Never ending story (Den oändliga historien) går på tv6 just nu. Har ni sett den?
Det är en barnfilm som kom ut för väldigt många år sedan (1984, det tydligt i vissa scener) och handlar om en pojke (Atreju) som ska försöka rädda världen. Bastian är en annan pojke som sitter och läser om den här historien i en bok och efter ett tag hamnar han också med i berättelsen.

Jag älskar filmen och minns hur rädd jag var första gången jag såg den på video. Den är så spännande och varje gång jag ser den sitter jag helspänd och är helt inne i den. Jag blev jättekär i Atreju efter att ha sett filmen, haha han var ju så snygg där! 

Ni måste se den eller hyr den och visa era barn för den är verkligen en bra barnfilm att rekommendera :)

 
                   
                  






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0