MONKI MAG.

Precis innan jag skulle gå ut idag ramlade dagens post ner i brevlådan och då fick jag syn på en inplastad modetidning. "Vad är det här?", tänkte jag eftersom jag inte prenumererar på någon modetidning.

Det var klädebutiken Monkis nya och första modetidning! Gud vad glad jag blev och tacksam över att jag fick en hem (vet fortfarande inte hur det gick till). Fyra gånger om året kommer jag få hem den i brevlådan och bli inspirerad och få de senaste nyheter om butikens nyheter.

På torsdag är det VIP-KVÄLL på Monki med 50% rabbatALLT och vad passar bättre med en modetidning om kläderna så jag redan nu kan titta ut det jag vill handla?

Jag har Monkifrossa efter att ha bläddrat i tidningen!
Köp den. Få den. Läs den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0