Miss Liberator.

Jag har sovit i sju timmar nu men sitter fortfarande och gaspar.  Vi var ute igar, hela ganget. Forst sag det inte ut som om vi skulle ga ut eftersom alla kom hit efter midnatt. Visserligen brukar jag ga ut sent i Sverige ocksa men inte sa sent som de gor har.

Vi var nere pa stan till 00.30 och gick in pa ett stalle som heter Miss Liberator. Det var inte det stalle vi skulle ga till fran borjan men eftersom taxin akte forbi dar sa bestamde de andra att vi skulle stanna dar. Nar vi klev in sag det ut som en pub forst, ganska litet och tatt med folk.
Sedan sag jag hur folk hela tiden forsvann in bakom nagra svangdorrar sa vi gick ocksa in dit och kom in till sjalva klubben.

Det var dar den basta musiken spelades och det var dar alla holl till. Vi tog genaste plats pa golvet och borjade harja. Jag har aldrig skrattat sa mycket at Tony och Robbie som hela tiden skulle harma hur andra dar dansade.

Jag hade sa kul igar, en perfekt sista utekvall med det basta ganget. Efter nagra timmar drog vi ut pa jakt efter ett annat stalle att men vi hittade inget som lag i narheten sa vi drog och kakade istallet.

Efterat kom vi hem hit tills oss och satt upp halva morgonen och snackade om kvallen och massor med annat. Robbie var knackt over att han hade kopt en Whopper for 20 dollar (ca 140kr), han fick aldrig tillbaka vaxeln haha


                                             Sam, Pappa, Larnie, Robbie, Tony och Riannan
                           
                         
                         
                                      
                        
Nagon hade lamnat en lapp inne pa damtoan: "Are you ready for lift off?" och numret pa baksidan.             
                        





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0