VAR LITE TURKOS VETJA!


                              
                                 
                                  
                            
                                  
                                                    Ringarna kostar mellan 165:- och 195:- /styck.

Ringar, ringar och ater ringar. Sma smycken som gor sa mycket i vardagen. I alla fall for mig. Jag bar de i princip varje dag och utan de kanner jag mig naken, exposed, radd haha.

Jag tittade in min favorit smyckesida nyss och gud vad snygga ringar det har kommit in medans jag varit borta. Turkos ar definitivt en utav den hetaste smyckesfargen att bara just nu. Det tillsammans med silversvart = HETT!

Jag har inte lyckats hitta en endaste turkos ring harnere. Vet inte om det inte gillas har eller om jag ar tittar i helt fel smyckesaffarer sa jag far kopa mig nagra nar jag kommer till Sverige igen. 

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0