Livelöpet.

                 


Har ni märkt vad Rockbjörnen och Aftonbladet har kommit upp med för idé? Nu kan du se en konsert med din favortiartist - hemma hos dig själv. Istället för att stå och trängas bakom ett stängsel med massa andra fans behöver du nu bara beställa hem en gratisbiljett på Aftonbladets hemsida och sedan se konserten på datorn.

Jag blev helt chockad när jag hörde om det första gången och började fundera på hur det verkligen gick till så jag tog reda på det. Det går tydligen till så att under konserten kan man skicka in hälsningar till artisten, jubla åt låtarna eller konstigt nog hångla med någon i publiken och allt detta ser artisten på en skärm samtidigt som han/hon står där och uppträder.

Är detta det nya sättet man kommer att se konserter på? Man går ju på konserter för att se artisten med egna ögon ståendes framför sig och tillsammans med andra fans få höra livemusik men det här blir som att se ett youtube-klipp live.

Ikväll "uppträder" Ola klockan 21.00 inne på Aftonbladet.se och ni klickar här om ni vill gå in och boka biljetter - gratis.


                               Igår uppträdde min favorit Salem Al Fakir på livelöpet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0