Last day in paradice.

Hej!

Kvallen ar har och en tidigt natt borjar narma sig. Vi hade regn har hela dagen sa vi struntade i att tvinga oss ut for en sista upptackt nere pa stan och stannade inne istallet och bara umgicks med varandra.

Mot kvallen kom vara styvforaldrar hit och sedan gick vi mot Thaila thai dar vi motte upp resten utav ganget for ett sista restaurangbesok. Maten var jattegod, vi bestallde in sex olika huvudratter sa alla kunde smaka lite utav allting.

Efterat gick alla hem till oss och sa har vi spenderat kvallen harinne med dricka, musik och mycket skratt. Jag har haft en underbar sommar harborta men imorgon slutar den och jag aker tillbaka till "verkligheten". Dessa tva manader har forandrat mitt liv helt och hallet. Jag uppmanar er att ta vara pa era familjer, de ar de viktigaste personerna i erat liv. Ingen annan kommer kunna ta deras plats. Ingen!

Jag alskar mitt underbara liv som mina foraldrar ger till mig och jag alskar mina vanner som alltid kommer vara dar for mig ovasett vad som an hander eller vart jag befinner mig.

Nu ska jag fortsatta umgas med med familjen innan det ar dags att fixa sista packningen igen. Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0