Klädd i drömmar

Väckarklockan ringde imorse klockan 09.00 men jag var fortfarande så trött då så jag sov ut en timme till. Stockholmsbesöket igår var helt onödigt. När jag och A kom dit var stället man fixar Universitetskort stängt. Tydligen fixar man bibliotekskort utanför biblioteket (vilket jag inte förstår varför) och utan ett kort kunde jag inte låna mina skolböcker.
"Tyvärr, det är stängt nu. Du får komma tillbaka imorgon"

Jag tåg kvällståget tillbaka hit men innan det hann jag bekanta mig lite med skolan och letade upp klassrummet tills nästa vecka.
Det var jobbigt och åka tåg igår: "När jag är jag framme egentligen?", satt jag och tänkte efter varje station som tåget stannade vid.
Hur ska jag det egentligen gå för mig som pendlar i framtiden?

Jag tittade igenom första boken idag som vi ska ha i skolan och den verkar vara instressant. Snart ska jag ner till stan och köpa in lite skolsaker inför onsdag :)
Måste erkänna att jag är lite småpirrig inför skolan! Det här är ligger säkert långt ifrån hur det är på gymnasiet och därför vet jag inte vad som väntar mig.

                                          Klädd i drömmar av Elisabeth Wilson




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0