Kaffe/Cigg

Om mindre än två timmar ska jag vara nere på Café Sylvia och möta upp Haddis och Co. Åh, jag har längtat efter henne och de andra, ska blir riktigt kul och sitta runt samma bord igen och höra vad alla har haft för sig i sommar.

Solen steker verkligen på här idag så jag funderar på att dra på mig shorts och höga klackar. Det är sommar och det är varmt så varför inte njuta utav det med att gå med bara ben?




Update/
Solen självklart i moln nu så jag tar på mig låga skor ifall jag måste springa om det börjar regna.

    
    
    
    

     KJORTA /GINA TRICOT
     LINNE /WEEKDAY
     SHORTS /BIK BOK
     SMYCKEN /H&M, LINDEX, GLITTER & AUSTRALIEN


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0