I'M IN!

Varje dag har jag gatt in och tittat pa min mail i hopp om att fa resultatet fran Hogskolan. Ingenting darifran finns i min inkorg tills idag. Jag kom in pa nagot, tacka gud for det.
Efter att ha sett hur manga som sokt till Hogskolan i ar trodde jag verkligen inte att jag skulle fa en garanterad plats.

Jag kommer att lasa Modevetenskap i Stockholm! FYFAAAN VAD KUL DET SKALL BLI! Langtar sa in i helvete tills jag borjar skolan igen. Mode som jag alskar sa mycket, kunde det har blivit battre!

Det var dock inte mitt forstahandsval som jag ville komma in pa men detta ar hur bra som helst. Jag alskar det. Jag ar helt i extas nu, tror jag har kollat resultatet minst tio ganger for att se om jag ser ratt.

Jag kan inte sitta har mer, maste ga och gora nagot annat och fa ut min gladje. Vi hors imorgon!



Kommentarer
AK

Congrats, Amie. Låter som att du är helt taggad, så ska det låta:). Lycka till och hoppas allt går bra.

2010-08-07 @ 20:01:23
Haba

GRATTIS ÄLSKLING!! :)

2010-08-08 @ 03:01:12
Linda

STORT GRATTIS! Fan vad kul för dig! kramar

2010-08-08 @ 19:45:46
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0