I regret this.


                               
                              
                              

Nar jag var pa jakt efter en fodelsedagsklanning forra manaden provade jag denna klanning som jag sag och blev helt kar i. Den var ratt fin pa men satt inte riktigt som jag ville att den skulle gora. Oppningarna gjorde klanningen los och stor pa en del stallen men kanske hade en storlek mindre suttit battre.

Igar nar jag var inne i butiken sag jag den igen och undrade om jag anda inte skulle kopa den. I en storlek mindre. Jag blev stressad av att klockan var sa mycket sa jag sprang ut fran butiken och lamnade den efter mig.

Jag gick in pa hemsidan nu och tittade pa den igen och nu angrar jag verkligen att jag inte kopte den.
Fan vad snygg den hade varit till ett par hoga skor och lite ringar pa fingrarna. FAN FAN FAN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0