I love my high heels.

När jag klev in i mitt rum för första gången i fredags låg en skokartong på min säng. I Australien bombade jag min mamma med mail om ett par skor som jag veeeerkligen var tvungen att ha!

Min mamma är ingen som beställer saker från internet men hon lyckades göra det i smyg och köpa skorna åt mig. Jag blev heeeelt glad när jag fick reda på vad hon hade gjort. 


                    
                    
                   

Tack älskade mamma för att du är så bäst! Inte nog med det, det kommer ännu en lite gift senare från henne som hon sett härinne på bloggen att jag vill ha.
Det lönar sig att blogga om saker man vill ha :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0