Hur gick det här till?

Gud vad jag är trött! De tre senaste dagarna nu har jag pga olika anledningar varit tvungen att vakna tidigt och imorse var inget undantag.

Igår var jag igång hela dagen med att vistas nere på stan (två gånger) för att göra bankärenden och fixa lite inför skolaveckan. Mot kvällen kom A hit och gav mig sällskap och efter en dag med massor att göra tycker man att jag borde vara supertrött mot kvällen - och det var jag också!

När jag väl skulle sova framåt natten, gick det inte. Där låg jag hur pigg och rastlös som helst och förstod mig inte på mig själv.
Gissa om det var jobbigt att bli väckt vid tio utav mobilen imorse! Förkyld verkar det som om jag också har blivit under natten, jag nyser som bara den.

Hur ska denna dag fortsätta? Har inga krafter till någonting, går som en snigel mellan rummen här hemma och har svårt att samtala med folk i mer än 2 minuter. Ett tag trodde jag stenhårt på att det var söndag idag!

Hjälp mig att försöka bli pigg igen!


                                                En tidig morgon i Jönköping 2010.





Kommentarer
Haba

Åååh, när ska du komma och sova på min soffa igen? :D

2010-08-28 @ 19:32:24
Bloggägaren

Så fort jag tagit mig mod att köpa 3000-kronors kortet, haha! Saknar dig :)

2010-08-28 @ 20:45:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0