Fresh for fashionschool.

Jag ska snart gå och lägga mig, mår verkligen inge vidare. Har nyst hela dagen idag också och känner mig varm och vet inte vad jag kan göra för att må bättre än att försöka "sova bort det". Haha, det är min enda lösning till mina sjukdomar jag får: "Om jag sover, kanske jag är frisk imorgon när jag vaknar"

Ibland händer det faktiskt att jag är det men andra gånger mår jag sämre. Innan jag säger godnatt till er tänkte jag visa er min senaste styling jag skapade tidigare idag. Den är riktigt snygg och jag skulle göra vad som helst för att få bära allt.


             Som överskriften lyder inspirerades jag utav att jag, själv, snart börjar modeskolan
                       och därför försökte jag komma på en outfit att bära in till klassrummet.
 
                   
                   
                   

Jag känner att jag har fått tillbaka min stylinganda nu så det komma rulla in massor med outfits hädanefter.
Ha en fortsatt trevlig söndag, vi hörs!
Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0