Frankston

Hej!

Efter lite frukost och en bilresa till Frankston kanner jag mig mer pigg efter garddagens utgang. Vi ar hemma hos Kates foraldrar just nu for att spendera natten har och vara med pa min och Sams hejdafest imorgon med barbeque.

Jag blir sa ledsen over att jag snart ska lamna mitt andra hem, skrev precis ut vara boardingkort fran London till Skavsta sa nu borjar det verkligen narma sig hemfard.

Jag ar proppmatt efter middagen vi at nyss, det bjods pa lasagne med sallad och vitloksbrod. Nu vantar footymatchen pa tv sa jag tanker ga ut till de andra nu och fortsatta umgas med de.

Vi hors imorgon kvall, ha en trevlig lordag allihoppa. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0