First day in school!

Hej!

Nu är jag tillbaka i Eskilstuna igen, pendlade första gången idag och det var faktiskt inte alltför jobbigt. Jag gick och lade mig rätt sent igår så det var nog därför jag inte hade någon energi imorse när jag klev upp.

Uppropet gick bra, vi var cirka 200 studenter därinne som jag kommer att gå med. Jag såg fyra killar bland oss dessa två hundra. Det märkte på långa vägar att jag satt i en modeklass, alla var uppklädda till max med märkeskläder, second hand fynd matchat med mönster och färglada färger.

Introduktionen om Modevetenskap verkade intressant och jag känner att, om jag vill fortsätta med kläder och mode efter kursens slut är detta någonting för mig att läsa!
Kursen är jättebred och man kan naturligtvis fortsätta läsa på avancerade nivåer efteråt.

Jag har fortfarande inte tagit något beslut än för vad jag ska göra, om det blir Mode eller Arbetsterapeut för mig. Klarar inte av denna press på mig längre, snart kommer jag be någon välja åt mig för jag vet helt ärligt inte vad jag vill mest utav de!

Ikväll firar jag Morfar som fyller åt tillsammans med släkten och hoppas på att de kanske kan komma med ytterligare bra råd.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0