Ett år eller tre år?

Jag hamnade i världens jobbigaste sits för några timmar sedan. Det är riktigt allvarligt just för att detta handlar om min framtid.

Imorgon börjar jag skolan i Stockholm (ett år inom Modevetenskap) men idag när jag kom hem och kollade min mail (det är ovanligt att det är det första jag kollar inne på internet) såg jag ett mail från antagningen i Jönköping. Jag har kommit in där också!

Det är en treårig utbildning inom Arbetsterpeut och då hamnar jag i samma klass som Alexandra :) Hur kan inte bara den tanken locka mig dit? Det gör den. Delvis.

Jag älskaaar mode! Mode, mode, mode är mitt allt och jag känner verkligen hur jag skulle kunna leva på/med det framöver. Samtidigt känner jag att en utbildning i en helt ny stad ger mig mer eftersom jag efteråt är helt färdig och kan börja jobba med det jag har inriktat mig på.

Jag har tills på onsdag på mig att bestämma mig och jag kommer verkligen utnyttja dessa två dagar så mycket jag kan med att hitta lösningar och förhoppningsvis komma fram till något.

Just nu står det bara still i huvudet och det enda jag är säker på nu är att jag är med på första skoldagen imorgon.

Tack så jättemycket för alla fina kommentater och all hjälp jag har fått av mina vänner på Facebook. Det hjälper mig så mycket ska ni veta! Ni är guld värda!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0