Don't want this anymore.

Jag måste sluta med detta för det funkar inte längre. Jag vet ju själv att jag inte mår bättre utav det dagen efter så varför ger mig in på det och låter det hända?

Jag tror att min "jetlag" och lyckats försvunnit nu men inte ser jag någon skillnad på mina sömntider utan jag är fortfarande pigg sent inpå natten/tidigt på morgonen och vaknar sedan inte förrän på eftermiddagarna.

Nu får det vara slut på tramset! Imorgon börjar jag skolan klockan 08.00 och då går det inte att vara trött under lektionen.

Jag åker nog till Stockholm redan ikväll för att förebereda inför imorgon och slippa ta första tåget upp dit. Nu ska jag äta en stor sen frukost (vaknade för en timme sedan) och sedan möter jag upp vännerna.

Vi hörs sen ♥

                                En pigg sensommardag. /Bilden är tagen av Anja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0