BUY ME

 

                
         
                      

Detta är ett COLLAGE jag gjorde klart nyss. Dessa plagg från MONKI är alla (enligt mig) höstens måsten. Ni bör har dessa eller liknande plagg på er om ni vill se riktigt coola ut bland er omgivning.

Skorna och båda byxorna är to die for och jag kommer nog inom en snar framtid gå in och köpa med mig de.

Hela collaget blir ditt för 1140 riksdaler vilket inte alls är mycket om man tänker på vad man brukar lägga den summan på. Jag menar, titta hur mycket ni får för det!

Bra jobbat Monki!



Kommentarer
Michelle

Hej! Jag har röstat på din sko hos nelly.com :) Hoppas du vill rösta på min! :) http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

2010-08-19 @ 15:27:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0