Australia - Singapore - London - Sweden.

God morgon varlden!

Ni som foljer mig blogg vet vad som vantar idag. Vi ska borja varan langa resa tillbaka till Sverige om nagra timmar. Jag vill inte overdriva for er nu men vi har vaaaldigt mycket att gora innan vi vinkar pappa hejda pa flygplatsen. Ar inte ens klar med packningen!!! Det kommer bli overvikt, ser det fran langa vagar.

Min outfit idag kan mycket mojligt innebara foljande: 1 jacka, 1 skinnjacka, 1 kavaj, 1 tunika, 1 tshirt, 1 kofta, 1 par leggings, 1 par jeans, kangor och halsduk.
Mamma skrattade nar hon horde vad jag skulle ha pa mig och det gjorde hon ratt i for jag kommer verkligen vara tjock som en jultomte bland terminalerna idag.

Vi hors nar jag kan sta pa fotter igen. Bilder och allting kommer da ocksa.
Ha en trevlig torsdag och fredag sa hors vi snart igen. ♥ 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0