10.12

Godmorgon!

Klockan slog precis tio och för bara någon minut sedan klev jag innanför dörren. Jag körde en bortamatch inatt hos S eftersom vi var ute till sent.
Innan vi somnade igår låg vi och tittade på Karate Kid med Jackie Chan och Jaden Smith. Gud vad söt Will Smiths son är! Hade jag varit i hans ålder hade jag utan tvekan försökt få honom :)

Jag gillade filmen men vem gör inte det egentligen när Jackie Chan medverkar? Jaden imponerade mig väldigt mycket, speciellt för att det är hans första film men också för att det är han, själv som gör sina egna stunts.

Om några timmar åker jag till Stockholm och förbereder lite mer inför skolan nästa vecka. Jag orkar inte stressa med allting sista dagarna så tänkte passa på och fixa det mesta innan måndag när jag ska dit igen men första ska jag duscha och äta en stor frukost.

Vad ska ni hitta på idag?


                  

                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0