14.51

Hej!

Nu är jag tillbaka i Eskilstuna igen. Jag kom hem igår natt men var för trött för att sätta mig här och börja babbla om min dag till er så det fick bli nu istället. Vilken härlig gårddag jag hade, helt underbart. M mötter upp mig på tågstationen vid ett-tiden och så gick vi och käkade och snackade om allt nytt som hänt.

Efter maten började vi vår shoppingrunda som varade i hela 5 timmar. Som alltid är det så otroligt mycket folk överallt så att bara ta sig fram tar tid. Vi passerade "Ben & Jerrys"-glassbar vid ett tillfälle och jag tror jag aldrig har sett så lång glasskö någon gång!
Vi fattade inte vad som fick alla att vilja ha glass därifrån precis vid samma tidspunkt tills vi såg att de delade ut gratis glass till alla.

När vi sedan kände oss nöjda med stadsrundan tog vi t-banan till Medborgarplatsen för att titta in i Cocco-butiken som har öppnat där. Jag blev helt kär i alla smyckena därinne, ville ha allting och köpte till slut en silverring.
Jag älskade att gå runt med M, ingen av oss kände till stället så det blev som en helt ny stad för oss. Vi och lokalsinne för gator/vägar/butiker ligger vääldigt lågt.

Kvällen fortsatte med att vi åkte till Östermalm och hälsade på A när han jobbade, Peter kom också dit sen och sedan åkte vi alla hem till Peter för att umgås tillsammans. Jag tog tåget hem vid elva-tiden och fick också med mig A hit.

Hela min gårddag var av ren impuls och jag älskar den ännu mer för hur bra det blev. Det måste göras om, for sure. 

Mystiske M var Mahabad :)

              
              
              
                          Peter och Habas chokladtårta! Mmm vad god den var!



Kommentarer
M

Världens roligaste dag hade vi! :)

Saknar dig min älskling!

2010-05-02 @ 23:28:43
A

Ja, det hade vi! Saknar dig mer :)

2010-05-03 @ 10:18:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback