B&T S.

Jag såg nyss ett avsnitt utav "Bella och Tyra Show" på internet. Har aldrig sett det förut utan bara vetat om att de har börjat med sin egen blogg-tv-show. De är jätteduktiga och programmet är roligt att följa.
För er som inte vet handlar det om så är det bloggerkorna Blondinbella och Tyra som håller i showen där de tar upp bloggnyheter, intervjuar bloggare i studion och testar nya yrken varje avsnitt. Allt detta sker dessutom live.

Jag brukar själv läsa en hel del bloggar när jag får tid. Både för att få inspiration men också för att jag gillar att följa de. I Bella och Tyra show är det speciellt roligt att se hur bloggarna ser ut/uttrycker sig i verkligheten när de kommer dit och pratar. 

Att blogga blir bara större och större i världen och har nu börjat blivit mer accepterat utav de vuxna som har sina småbarn, barn, ungdomar som bloggar. Jag älskar att blogga. Det är ett sätt för mig och skriva av mig, få kontakt med nya människor och förhoppningsvis ge inspiration att börja med det själv. 


              

                                                 Vad tycker ni showen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback