This is NOT true!

Jag vet inte vad jag ska säga eller skriva för att allt ska bli som vanligt igen. Vad har gått och hänt? I helgen vandrade jag runt i tunna strumpbyxor och skinnjacka. Likaså i förrgår fast då med en liten sjal till. Tittar jag ut just nu är det som att tiden dragit sig tillbaka till hösten, till månaderna innan julen.
Detta kan bara inte hända! Det kan inte. Jag vill tillbringa mina lediga arbetsdagar med solbrillor, glass och tunna kläder! Vad är det inte de förstår? De kallar jag de som orsakade detta. Vädergudarna dvs..

Jag blir så deprimerad av detta och kan inte ta vägen någonstans. Jag får panik när jag tänker att vi snart går in i en vårmånad och vädret ser ut så här. Vad ska jag ta mig till?

Ska jag verkligen plocka fram vinterjackan igen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback