That was our moment.

Hello!

Min blogg har legat inaktiv sen i förrgår (om jag minns rätt) eftersom jag har varit fullt med upp med jobbet. Gårddagen och dagens pass tog all min energi och det är ett under att jag orkar vara vaken. Jag sitter och gäspar mig igenom dessa rader och känner att jag kör ett kort och enkelt inlägg idag. Ingen orkar läsa om någon som skriver utan en handling, right?
Så om ni upptäcker stavfel, stor bokstav på fel ställen etc (ni borde inte hitta några, har säkert kontrollerat 20 ggr nu) så har ni förklaringen.

Jag har så mycket nya kläder och smycken jag vill visa er! Har gått och blivit kär i massor med saker som jag hittar på internet. Så fort jag hittar något är jag på väg att klicka hem det men så tänker jag: Kommer jag hitta finare i Australien? Finns det ännu större utbud på just dessa ringar?

Något jag såg idag är att min älsklings-hemsida på smycken har öppnat i butik i Stockholm! Kul att jag inte visste om det för några dagar sen när jag var i Stockholm två gånger inom loppet av tre dagar och kunde spenderat timmar i affären. Jävligt kul.


Whiplash, när vi vann SM-Hiphop ´08.
Detta är ett utav mina lyckligaste ögonblick någonsin. Vi fick alla ettor utav domarna och blev utsedda till Sveriges bästa hiphop dansgrupp.

Här har ni dansen från tävlingen i rörelser:


love love love love love love love love love love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback