Sun(ny)day

Tja!

Det blev en sen natt igår. Kom inte i sängs förrän vid 04- tiden och där ligger anledningen till varför jag vaknade sent idag. Jag och tjejerna skippade utgången och träffade istället några gamla vänner vi inte hade sett på ett tag. Det var skönt och bara ta det lugnt en kväll och umgås tillsammans.
De flesta åker hem imorgon till sina städer så man får passa på nu att hinna med allt som ska göras.

Ikväll blir det ännu en kväll jag kommer hänga med tjejerna och hitta på något kul men innan dess ska jag förmodligen göra ett ärende med Sandra. Nu tänkte jag få i mig min sena frukost innan jag har lite saker att fixa.
Ha en underbar söndag, ut i solen och njut av vårvädret.
Kramar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback