Stockholm Central.

Hej!

Om någon timme tar jag tåget till Stockholm. Det var alltför längesen jag var där och kände att det var dags nu för ett besök i storstan. Jag ska dock dit igen nästnästa vecka med mamma och shoppa lite åt oss. Idag åker jag dit för att, även nu se mig omkring i butikerna men också för att träffa A.
Verkligen ingenting är planerat för idag utan vi kör på improvisation och impuls-aktiviteter.

Det är ju typiskt att det ska blåsa idag också, när jag väl ska iväg någonstans. Jag som ville bära så lite ytterkläder på mig som möjligt och verkligen slippa regn! Det ser faktiskt ut som om det kommer komma när som helst.

Oj, jag kanske ska börja packa och göra diverse andra saker. Jag ska försöka hinna med att lägga in en bild för idag innan jag åker..
Kram så länge.

Update 18/4-10

Jag hann tyvärr inte lägga in en bild igår innan jag åkte så jag lägger upp den nu istället. Det är försent nu men vem gillar inte bilder när man inte orkar läsa raderna ibland. Jag lyckas alltid skriva så mycket i mina inlägg :)


MY YESTERDAY LOOK.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback