Sprinkle water

Ramlösa.
Loka.
Bonaqua.

Vad har de gemensamt om inte att alla är kolsyrade vattendrykcer. Det passar de människor som dricker vatten jämt och ständigt men vill ha någon god smak i att variera med. Det passar också till de människor som inte kan leva utan kolsyrade drycker men som tröttnat helt från de onyttiga läskedryckerna.

Även om kolsyrat vatten inte är helt nyttiga att dricka så är det oerhört mycket bättre att byta ut från den gamla vanan. Jag är inte den som som väljer vatten framför andra sockersöta alternativ. Jag blundar för alla dessa reklamer man ser om källvatten i Bergslagen etc.
Första gången jag fick smaka på Ramlösas Granatäpple blev jag chockad över att den inte var så äcklig som jag helt tiden trott att den varit. Det blev senare mitt favoritvatten som jag gick och köpte ibland när jag var törstig på något sött. 

Det var den och inget annat - tills nu. I helgen smakade jag Bonaquas Päronvatten av A och det var en helt annan smak på den. Det smakade verkligen som äppeldryck med lite kolsyra i bara att det var vatten istället för massa färgämnen. Hur friskt och gott som helst!

Jag ber er nu att testa den eller någon annan smak som ni gillar inom Bonaquas Silver-serie. Gör det bara och säg sen vad ni tyckte :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback