RB VS MEGAN

Okej nu ska vi ta och reda ut en sak här. Om ni tittar runt omkring bland de större kändisbloggarna (tjejbloggar framför allt) så är det ett dussintal som har bloggat om den nya Baseball-jackan som finns i Bik Bok. Jag håller med om att den är jävligt snygg och om den passar mig (har bara sett den på bild än så länge) så skulle jag nog falla för att köpa hem den.
Jag tror att den kommer tappa sin snygghet och värde om några veckor när man inser att ALLA gå runt och bär på en sådan. En sak kan aldrig bli unik om den bäres (säger man så?) utav många människor. Så är det bara.

Visserligen kommer man inte matcha den likadant med resten utav utstyrseln men vem vill klä ner en sådan jacka. Det får man bara inte.

Nu har Gina Tricot också kommit ut med en Baseball-jacka som liknar den andra väldigt mycket. Dessutom finns den i flera färger som passar flera sorters människor.

Vad väljer ni?
Den lyxiga vinröda från Bik Bok eller den från Gina Tricot (som finns i flera fäger)?



                  HÄR ÄR GINA TRICOTS OLIKA FÄRGVAL UTAV BASEBAL-JACKAN.
                  DEN VINRÖDA OCH BLÅA ÄR SNYGGAST NO MATTER WHAT!
                  



Kommentarer
dena

gillar bara röda och blåa

2010-04-16 @ 19:34:38
URL: http://denahoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback