Power, girls!

Nu är påsken i princip över. Påsk är inte världens sak för mig men nog är det kul att träffa släkten, vännerna, äta god mat och självklart slänga i sig allför mycket godis. Jag har nog slängt på mig ett och annat kilo efter helgens alla onyttigheter.

Igår spenderade jag kvällen hemma tillsammans med Sandra, Mahabad, Alexandra, Sandra, Linn och Shillan.
Alla var samlade under samma tak och det kunde inte bli mer mysigare. Vi pratade som aldrig förr om gammalt/nytt skvaller och det senaste som hänt alla. Alex berättade bl a om sin Frankrike-resa och hon verkade ha haft det väldigt roligt därborta med tjejerna.
Jag tror även att vi alla fick veta lite föör mycket om en viss person. För mycket så att vi blev alldeles till oss.


Idag har jag pluggat hela dagen till Högskoleprovet. På lördag gäller det och därför har jag bestämt mig för att titta igenom saker och ting litegrann varje dag. Även om det i princip inte går att plugga till det kan det ändå vara bra att känna till vissa saker.

Jag tänkte slänga in ett videoklipp på en halvgammal låt som jag älskar. Detta är dock en annan version (jag föredrar den lugna varianten) men gud vilket power man känner efter att ha tittat på den.

Enjoy girls!  

     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback