Ons280410

Vaknade vid nio imorse. Nio? Varför det när jag inte har någon tid att passa? Ooh, hatar sånt. Jag tvingade mig själv att somna om till elva-tiden för att känna av "sovmorgonen" lite mer.
Efter frukosten gick vi ut på en promenad i det fina vädret. Det var så skönt och bara gå ute frivilligt och få luft.

Sen en stund tillbaka är jag hemma igen, ensam dock, men ska ut snart och fixa visum till resan med mamma. När det är fixat är allting med resan klart. Precis allting och det känns så skönt att bara behöva vänta in datumet tills vi åker!

Eller nu kanske jag var lite för snabb där för jag kommer säkerligen köpa saker till resan som: Kläder, kamera-minne, ipod touch-sladd, hygienartiklar etc etc.. You know the rest.

Nu måste jag dra. Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback