One year ago..

Idag är det den 16 april 2010. Idag, för exakt ett år sedan vet jag vad som hände. Jag åkte till Stockholm tillsammans med Sandra och Shillan för att träffa Peter. Vi skulle ha en heldag på stan, äta mat, gå runt i butikerna och även Mahabad skulle komma dit från Jönköping. Hon hade lurat oss innan att hon inte skulle komma av någon anledning men sedan knackade hon på dörren hos Peter, någon minut efter att vi hade anlänt.

Vi blev stående i hallen och fattade ingenting eftersom vi hade gått på hennes lögn tidigare. Där stod hon, fast hon inte skulle det och istället för att vara lite småsura på henne blev vi helt glada och skrek av lycka.
Kvällen fortsatte med aktiviteter på Skärholmen och senare på kvällen åkte vi till Heron City för att bowla. När vi hade spelat klart kom några andra killar och gjorde oss sällskap under en biljardrond :)

Kvällen slutade rätt sent hemma hos Peter för oss tjejer men det tror jag ingen utav oss ångrar nu :) Efter denna dag fick vi upp kontakten med nya människor som fortfarande består och jag är så glad att jag träffat de. 

                 
     
                  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback