It's not so bad.

M: Ska du till Sthlm imorgon?
Jag som inte har något planerat imorgon men som inte heller har tänkt åka dit svarar: Jag vet inte. Jag ska prata med X senare ikväll.
M: Tänkte vi kunde shoppa lite :)
Jag: LÄTT!
Impulsresa på högsta grad.

Jag drar alltså till Stockholm imorgon (detta börjar bli en vana nu) och träffar men vad jag än gör får jag inte ta 12.07-tåget dit för då är jag framme efter 3 timmar!

Imorgon ska jag hinna med en outfit-bild innan tåg-avgången och också berätta vem den mystiske M är :)

                                        Resultatet från igår blev såhär: 
                            

Aningen kort men det växer snabbt ut igen. Tills dess får jag se ännu mer ut som min lillebror. Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback