Gla' Påsk!

Hejsan!

Jag kom hem för inte så längesen från mitt påskfirande. Hela släkten (nästa hela) samlades hos min moster för att fira, äta middag och ha allmänt trevligt med sina nära. Jag åt så mycket så jag sprack! Även fast jag var mätt fortsatte jag att äta all god mat som stod framme på bordet, just för att det finns där! Största tjockisen :) Jag är så mätt att jag inte orkar äta påskägget jag fick av mamma tidigare.

Ikväll är det fortfarande oklart om vad som händer. Det har smidits diskussioner om hemmakväll och utgång så det kan i princip sluta vart som helst med vem som helst. Just nu är jag bara så mätt att jag inte orkar med någonting alls men jag ska nog allt pigga upp mig.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig Påskafton idag.
Kramar A 

                     
                                                                    Dagens outfit:
                                                                       Top -
H&M
                                                                       Kjol - H&M
                                                        Armband - Nelly.com, Ur&Penn
                                   
                                  







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback