Easter is coming up!

Hello!

Igår hann jag återigen inte blogga något. Jag jobbade sista passet innan Påskhelgen igår och det var inte tomt med folk om jag säger så. Vi blir alltid besökta av massiva kundköer så här inför storhelger och denna var inte ett undantag. Alla fick jobba övertid för att kunna hinna med städningen efter stängning.

Efteråt åkte jag och mötte upp Linn och Sandra för att sedan dra hem till Linn och ha myskväll tillsammans. Vi gjorde ett stopp i butiken för lite inhandling av onyttigt att ha under "flera-timmars-snacket" Nu har jag alla mina älskade tjejer i stan förutom Alexandra som kommer hem imorgon eftermiddag. Då blir det ännu än date med allihoppa.

Ikväll sticker jag iväg till Isas inflyttningsfest med Matilda och förhoppningsvis Haddis som sällskap. Jag ser fram emot en rolig kväll med gammalt/nytt folk och bra musik.
Jag ska försöka hinna med en "Today's outfit" senare :)

Ha en underbar kväll allihoppa.
xoxo / A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback