Better later then never!

Igår lovade jag mig själv att jag skulle lägga ut en "Dagens outfit" innan jag stack till jobbet. Det gjorde jag aldrig, som ni kanske såg. Fick andra saker att hinna med innan jag var tvungen att dra. Och därför lägger jag ut den nu istället :)

Idag är jag ledig vilket känns hur bra som helst för ser ni vädret ute. Jag ÄLSKAR Sveriges vårtider när uteserveringarna börjar dras fram, alla människor går runt med coola brillor, converseskorna skryllar på allas fötter, bara ben syns till (så småningom) och att man äntligen kan äta glass ute!
För att inte tala om minskningen på ytterkläder man bara behöver bära.
love love love!

Jag ska, själv, ner på stan senare och titta in lite saker. Såg ett bara riktigt snygga örhängen som jag ska försöka få tag i!

           
           JACKA/ OKÄNT (KOMMER EJ IHÅG INTERNETSIDAN)
           KOFTA/ H&M
           TRÖJA MED FICKA PÅ BRÖSTET/H&M
           JEANS/ CHEAP MONDAY
           VÄSKA/ OKÄNT
           SKOR/ CONVERSE
           SOLGLASÖGON/ GINA TRICOT
           ÖRHÄNGEN/ GINA TRICOT
           IPOD TOUCH & SONY ERICSSON SATIO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback